Suprarecrutare pentru Top Talents 2011

Top Talents e o conferinta de doua zile pentru tineri absolventi sau masteranzi care  au experiente extracuriculare, voluntariat, au fost in strainatate cu bursa/exchange/job si au rezultate acadamice bune.

Anul asta am primit, ca niciodata, deja 4 mailuri de recrutare pentru aceasta conferinta. De ce? Pentru ca-s incrisa cu CV pe diferite site-uri de joburi. Anul trecut se recruta cu moderatie, cred ca am primit un singur mail pe care chiar l-am luat in serios – chiar m-a facut sa imi doresc sa iau parte. Asa ca am aplicat, am trecut de toate etapele si m-am bucurat cand am aflat ca eram intre cei 300 de invitati la conferinta. La care in final n-am participat.

Anul asta  am primit 2 mailuri de la 2 oameni diferiti din aceeasi firma de recrutare, plus inca 2 mailuri de pe adrese generice, ambele cu acelasi continut. Partea buna e ca totusi continutul transmitea acelasi mesaj insa textul era destul de diferit. In total am primit 4 mailuri de la firma asta:

  • Invitatia ta la Top Talents 2011 de la un om – pe mailul de pe Bestjobs.
  • Recomanda Top Talents 2011 de la alt om – asta e pentru personalitatea mea care e deja membru al retelei top talents. E venita pe adresa de mail pe care o folosisem anul trecut in concurs.
  • Intra in reteaua tinerilor talentati din Romania de la adresa generica a companiei la care lucreaza ambele persoane. Si asta trimisa tot pe mailul cu care am participat anul trecut. Atunci de ce ma indeamna sa INTRU? Sunt deja intrata :)
  • Intra in reteaua tinerilor talentati din Romania de la Hipo.  Acelasi continut, aceleasi coordonate ca mai sus.
  • BONUS #5: invitatie pe Facebook de la o a treia persoana.

Pe aceasta cale doresc sa va recomand Top Talents 2011, mai ales daca sunteti din Bucuresti si mai ales daca sunteti liberi pe 12-13 mai. Eu nici macar nu sunt.

Tot pe aceasta cale imi exprim gandul ca omuletii sa isi sincronizeze bazele, ca nu e greu de depistat un nume/o adresa de mail duplicat, zic. Nu tine explicatia cu „noi nu dam datele” din moment ce 3 dintre mailuri n-ar fi putut ajunge la mine daca datele nu erau transmise mai departe.

E aiurea sa gasesc invitatia pe 24 martie, pe 29 martie, pe 30 martie si pe 31 martie. Pana acum, ca nu se stie ce urmeaza – „ultimele zile in care poti aplica” sau ceva.

In primul rand, informatia se devalorizeaza prin repetare. Informatia transmisa o data e news, informatie, valoare. Transmisa a 2-a, 3-a, n-a oara este zgomot de fond, lipsita de insemnatate: la ce bun sa aflu din nou ceva?

In al doilea rand, despre acest eveniment se transmite ideea ca este exclusivist. I get it, you want me, I’m good :) dar, din nou, odata ce eu am primit de 4-5 ori mailul, inseamna ca multi, multi altii l-au primit cel putin o data. Exclusivismul s-a dus pe garla.

Exprima-te!

